English

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ تردد در تمامی محورها روان است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور پرداخت و گفت: تردد در همه محورهای مواصلاتی کشور به صورت روان در حال انجام است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ تردد در تمامی محورها روان است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور پرداخت و گفت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از سراسر کشور در حال حاضر  تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کشور روان بوده و هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت:‌ وضعیت جوی جاده‌ها نیز بدون بروز پدیده‌ای خاص گزارش شده است. اما رانندگان با توجه به گرمای هوا باید دقت داشته باشند که با دقت و تمرکز بیشتری رانندگی کرده و حداقل به ازای هر دو ساعت رانندگی به مدت 15 دقیقه در حاشیه امن مسیر توقف کرده و سپس به رانندگی ادامه دهند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای مسدود نیز گفت:‌ محور ریگان - ایرانشهر تنها محور مواصلاتی اصلی در کشور است که تا اطلاع‌ ثانوی مسدود است. محورهای هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند هم دو محور دارای انسداد فصلی هستند.

شیرانی با اشاره به خلوتی جاده‌ها به رانندگان توصیه کرد که حتما با سرعت مجاز تردد کرده و از رانندگی با سرعت بیش از حد مجاز و همچنین سبقت غیرمجاز، تردد از شانه خاکی، تجاوز به چپ و حرکت خلاف جهت جدا پرهیز کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین مدیریت زمان و برنامه‌ریزی بهتر برای سفر با این شماره تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه