English

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد؛

آماده‌باش ترافیکی پلیس در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسری

امروز صبح رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده‌باش ترافیکی پلیس در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسری خبر داد.

آماده‌باش ترافیکی پلیس در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری کنکور سراسری اظهارکرد: از امروز کنکور سراسری در ۱۹۰ نقطه از شهر تهران برگزار خواهد شد و در همین راستا نیز پلیس راهور در کنار تمهیداتی همیشگی که برای مدیریت ترافیک صبح‌گاهی معابر پایتخت اتخاذ کرده، تمهیداتی را نیز در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسر اتخاذ کرده است و ماموران این پلیس در آماده باش قرار دارند.  

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جزئیات این تمهیدات گفت: پیش‌بینی ما این است که در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسری شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم و به همین دلیل نیز ماموران پلیس راهور در اطراف این مراکز مستقر شده‌اند و استقرار آنان تا پایان زمان برگزاری کنکورسراسری و خروج کامل متقاضیان از محل‌های اخذ آزمون ادامه خواهد داشت.

حمیدی با بیان اینکه از امروز به مدت چهار روز و به به دلیل برگزاری کنکور سراسری در ۱۹۰ نقطه از شهر تهران، ترافیک خاصی را تجربه خواهیم کرد، گفت: همانطور که گفتم ماموران پلیس راهور از ساعت ها قبل در این محدوده‌ها حضور دارند تا بتوانند انضباط  و ایمنی  ترافیکی را در آنجا حاکم کنند، اما لازم است خانواده‌ها نیز همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و در همین راستا توصیه می‌کنم که تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در محل‌های آزمون استفاده کنند. همچنین اگر از خودروی سواری استفاده کرده‌اند از پارک دوبل و متوقف کردن آن در محل‌های ممنوعه پرهیز کنند و خودروی خود را در محلی مناسب پارک کنند.  

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: توصیه دیگر ما این است که حتما در زمانی مناسب نسبت به ترک منزل اقدام کنند تا خدای نکرده برای جبران تاخیر با سرعت غیرمجاز رانندگی نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی