English

سردا گودرزی:

تسهیل‌گری مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه

فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حداقل امکانات، بهترین بهره‌وری را دارند که امنیت کشور مرهون تلاشهای آنهاست.

تسهیل‌گری مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در سخنانی عنوان کرد: مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه و به‌ویژه افغانستان تسهیل‌گری می کند و برای ۲۴ساعته شدن فعالیتها در مرز دوغارون شهرستان تایباد با افغانستان آمادگی دارد.

سردار گودرزی این سخنان را در بازدید از نوار مرزی شرق کشور در دوغارون تایباد اظهار کرد و در ادامه تاکید کرد: این آمادگی به گمرک و مدیریت پایانه های مرزی اعلام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی فراجا همچنین متذکر شد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حداقل امکانات، بهترین بهره‌وری را دارند که امنیت کشور مرهون تلاشهای آنهاست.

وی یادآور شد: تجهیزات در حوزه انسداد مرزی و حفاظت های الکترونیکی و تصویری روز به‌ روز در حال افزایش است و مرزها را مقام عالی انتظامی کشور و ستاد مرزبانی نیز پایش تصویری می کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: در بازدید از مناطق مرزی تحت حفاظت هنگ مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی، گروهان ها، پاسگاه و برجک ها از آمادگی و توان عملیاتی بالایی برخودار هستند و امنیت پایداری برقرار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه