English

خیزش موقت گرد و خاک در برخی مناطق استان تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و در بعضی نقاط استان خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

خیزش موقت گرد و خاک در برخی مناطق استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در برخی نواحی گاهی نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، برای امروز گاهی همراه با وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک (به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان و در ساعات بعدازظهر) پیش بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه( ۵، ۷، ۸ و ۹ خردادماه) در ارتفاعات و نواحی شمال شرق استان رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آسمان تهران فردا (۶ خرداد ماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۷ خرداد ماه) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه