English

واکنش وزیر علوم به اعتراضات برخی دانشجویان دانشگاه ها درباره پوشش:

دانشجویان باید از قوانین دانشگاه تبعیت کنند

وزیر علوم در واکنش به اعتراضات برخی دانشجویان درباره پوشش و برخورد دانشگاه با آن ها، گفت: دانشجویان باید از قوانین دانشگاه تبعیت کنند.

دانشجویان باید از قوانین دانشگاه تبعیت کنند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی زلفی گل وزیر علوم امروز پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه نظام ایده ها و نیازها در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اعتراضات دانشجویی در برخی دانشگاه ها و برخورد حراست با آن ها درباره نوع پوشش دانشچدیان اظهار کرد: باید بپذیریم که ورود به هر مکانی شرایط خاص خودش را دارد؛ دانشگاه، کلاس و استاد حرمت دارد، طبیعی است که افرادی که وارد محیط های دانشگاهی می شوند باید به ضوابط و مقررات آن محیط احترام بگذرانند و تبعیت کنند.

وزیر علوم افزود: اگر افرادی از این قوانین تبعیت نکردند، طبق قانون باید مجاب شوند که محیط دانشگاه، کلاس و استاد آنقدر حرمت دارد که جامعه فرهیخته دانشگاه اعم از دانشجو و اعضای هیات علمی و ... خودشان باید چه از نظر رفتار فردی، رفتار جمعی و بیان چه از نظر نوع پوشش ضوابط را رعایت کنند.

زلفی گل تاکید کرد: باید تلاش کنیم آزادی را در قالب قانون بپذیریم. خود ما هستیم که با پذیرفتن آزادی در قالب قانون کمک می کنیم که این آزادی در جامعه جاری و ساری شوند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم جامعه فرهیخته و دانشجویان فهیم ما خیلی خوب می دانند که باید فرهنگ دانشگاه را رعایت کنند. جامعه دانشگاهی فرهنگ خاص خودش را دارد و در بخش هایی متفاوت از فرهنگ عمومی است، یکی از موارد فرهنگ دانشگاهی نوع پوشش است و باید افرادی که وارد محیط محترم دانشگاه می شوند از لحاظ پوشش حداقل های قانونی را رعایت کنند که الحمدالله رعایت می کنند و دانشجویان ما فهمیم تر از آن هستند که با برخوردهای قهری آن ها را وادار کنیم که رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه