English

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس

رئیس پلیس آگاهی کشور از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو طلبه ترکمن در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی کشور از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو طلبه ترکمن در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: در تاریخ سیزدهم فروردین ماه امسال خبر قتل دو طلبه اهل سنت در محله چای بوئین گنبد کاووس به پلیس اطلاع داده شد که در جریان آن پلیس وارد عمل شده و مشخص شد قتل با سلاح گرم انجام شده است. به دلیل حساسیت موضوع، تیم های ویژه تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات انتظامی کشور و استان گلستان رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند.  

وی با بیان اینکه دستگیری عوامل این جنایت را در دستورکار ویژه ماموران قرار داشت، گفـت: علیرغم پیچیدگی‌های حادثه، در نتیجه اقدام هماهنگ اطلاعاتی و عملیاتی پلیس عوامل این جنایت روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه شناسایی و دستگیرشدند و از آنان سلاح به کار رفته در قتل نیز کشف و ضبط شد.

براساس اعلام سایت پلیس، رییس پلیس آگاهی کشور با بیان اینکه عامل اصلی قتل و دو همدست وی دستگیر شده‌اند، گفت: ضارب علت قتل را خصومت شخصی اعلام کرد. تحقیقات از متهمان پرونده در جریان است و اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقبا به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه