English

رگبار باران و وزش باد شدید در برخی از استان های کشور

طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز در ۷ استان کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رگبار باران و وزش باد شدید در برخی از استان های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال و ارتفاعات کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، شرق سمنان و شرق یزد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، در برخی نقاط تگرگ و در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی و خراسان جنوبی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ داده و این سامانه به تدریج از شرق کشور خارج خواهد شد.

چهارشنبه در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور، پنج‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و جمعه در برخی مناطق شمال شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز شرقی، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

چهارشنبه در شمال غرب و پنج‌شنبه در شرق سواحل دریای خزر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور افزایش تدریجی دما رخ می‌دهد.

پنج‌شنبه و جمعه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا ظهر سه‌شنبه خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه