English

سردار احمد طاهری خبر داد؛

کشف و ضبط ۳۶۸ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۶۸ کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان مهرستان و درگیری با عناصر مسلح قاچاق مواد افیونی خبر داد.

کشف و ضبط ۳۶۸ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج، امروز صبح سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ادامه کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در مهرستان به دست آمد و مشخص شد اعضای این باند قصد انتقال محموله مواد مخدر از این شهرستان به عمق کشور را دارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و تکاوران انتظامی شهرستان مهرستان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، منطقه را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: سرانجام مأموران اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی در محور مهرستان- سراوان بودند، روئیت کرده و به آنها دستور ایست دادند.

سردار طاهری افزود: سوداگران مرگ به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند و سرانجام پس از نیم ساعت درگیری بر اثر آتش پرحجم مأموران انتظامی، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات طی تعقیب و گریز در ارتفاعات دو سوداگر مرگ دستگیر شده‌اند، بیان کرد: تکاوران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۳۶۸ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند قاچاق مواد مخدر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر تا پای جان تلاش می‌کنند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه