English

سردار رحیمی:

احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده‌های این عزیزان امری لازم است

رئیس پلیس پایتخت گفت: احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده‌های این عزیزان امری لازم است که باید همه خود را ملزم به رعایت این مهم بدانیم.

احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده‌های این عزیزان امری لازم است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در دیدار با جمعی از مسئولان کانون بازنشستگان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، اظهار داشت: بازنشستگان سرشار از تجربه‌های گرانقیمت و ذی قیمتی هستند که نباید در گذر زندگی به فراموشی سپرده شوند؛ بلکه باید از این تجربیات به نحو مطلوب بهره جست.

وی افزود: احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده‌های این عزیزان امری لازم است که باید همه خود را ملزم به رعایت این مهم بدانیم و در صورت مراجعه این عزیزان به مراکز انتظامی باید با رویی گشاده و آغوشی باز از آنان استقبال و پذیرایی نمائیم چون مراکز انتظامی خانه این عزیزان است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هر خدمتی که ممکن و میسر باشد باید به بازنشستگان ارائه شود، گفت: همه امکانات رفاهی و معیشتی که برای شاغلین وجود دارد، باید به بازنشستگان و وابستگان آنها نیز تعلق گیرد و هرگز نباید خدمات و تلاش‌های این عزیزان را فراموش کنیم؛ بلکه باید همواره قدردان یک عمر تلاش و خدمات این عزیزان باشیم.

در ادامه این جلسه، حاضران، از تلاش‌ها، خدمات و توجه ویژه سردار رحیمی به کانون بازنشستگان در اعطای وام‌های قرض الحسنه و پیگیری مشکلات آنان قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دهقان

    سلام سردار رحیمی چرا کذب میگه ما بازنشستگان ناجا هر اداره مربوط به پاجا میریم برای پیگیری کارامون مثل اینکه اصلا وجود نداشتیم یا مرده متحرک باما رفتار میکنن و جوابگو نیستن سردار راست میگه پیگیر موضوع پروژه شقایق سا ری باشه که فوت بندی کردن و هیچکسم‌جوابگو نیست کلاه برداری محض وحض محض از پر سنل کردن

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه