English

بارش برف و باران جاده های کدام استان را در بر می گیرد؟

معاون عملیات پلیس راه کشور از بارش برف و باران در برخی از جاده‌های هشت استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران جاده های کدام استان را در بر می گیرد؟

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ سیاوش محبی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد که در حال حاضر ترافیک در  آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است. در دیگر جاده‌های کشور نیز تردد به آرامی در جریان بوده و هیچ مشکل ترافیکی یا گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده‌ها با قوت در حال اجراست، گفت: مأموران پلیس در تمام جاده‌های کشور حضور داشته و در گردنه‌ها و جاده‌های برفگیر نیز به طور ویژه مستقر هستند و نسبت به روان‌سازی و مدیریت و همچنین رسیدگی به حوادث احتمالی اقدام می‌کنند. لازم است رانندگان و مسافران نیز با مأموران پلیس همراهی لازم را داشته باشند و به دستورات و توصیه های پلیس توجه کنند.

محبی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: به نسبت روز گذشته از میزان بارندگی و برودت هوا در جاده‌ها کاسته شده، اما در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های گلستان، سمنان، خراسان رضوی و کرمان هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان های مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و یزد نیز بارش باران گزارش شده است.

معاون عملیات پلیس راه کشور افزود: لازم است رانندگان در هنگام تردد از محورهای دارای بارندگی و بارش برف حتما فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه یعنی سرعتی که در آن امکان کنترل وسیله نقلیه وجود داشته باشد، رانندگی کنند. دقت و توجه به مسیر و رانندگی نیز از دیگر تاکیدات پلیس برای رانندگی در تمام ایام است که باید در زمان بارندگی افزایش بیشتری هم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه