English

حسین بامیری در گفتگو با خبرگزاری موج:

خبرهای خوش مجلس برای جامعه ایثارگران/تلاش برای بازپس‌گیری شکایت بنیاد شهید از یک جانباز دفاع مقدس

سخنگوی فراکسیون ایثار و شهادت مجلس گفت: رفع معضلات این قشر از جامعه نیازمند چاره‌اندیشی در دولت‌های قبل بود اما با این حال بنیاد شهید و مجلس یازدهم تلاش خواهند کرد تا خواسته های به حق ایثارگران رفع شود.

خبرهای خوش مجلس برای جامعه ایثارگران/تلاش برای بازپس‌گیری شکایت بنیاد شهید از یک جانباز دفاع مقدس

حسین بامیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با اشاره به شکایت بنیاد شهید از یکی از جانبازان دفاع مقدس به اتهام اخلال در نظم و نشر اکاذیب، توهین و تهدید، افزود: رفع مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران همواره جزء دغدغه‌های مجلس بوده تا جایی که تاکنون نشست‌هایی با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدون شک محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی برای حل مشکلات ایثارگران وجود دارد، اما با این حال در بودجه 1401 نیز تلاش کردیم تا با شناسایی موانع و روزنه‌ها، مشکلات این قشر را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا به طور مصداقی، محدودیت‌ها و معذوریت‌ها مشخص شده است و نشست‌های متناوبی با مسئولان امر برگزار گردید لذا چگونگی سامان‌دهی نابه‌سامانی‌ها را به صورت یک به یک، مورد واکاوی قرار دادیم لذا می‌توان گفت که خبرهای خوشی برای قشر ایثارگران در دست داریم.

بامیری با بیان اینکه امروزه مطالبات ایثارگان انباشت شده است، گفت: رفع معضلات این قشر از جامعه نیازمند چاره‌اندیشی در دولت‌های قبل بود اما با این حال بنیاد شهید و مجلس یازدهم تلاش خواهد کرد تا خواسته های به حق ایثارگران رفع شود.

بیشتر بخوانید:

بنیاد شهید نگاه طلبکارانه به جامعه ایثارگران نداشته باشد/ رفع معضلات جانبازان وظیفه دولت و مجلس است

سخنگوی فراکسیون ایثار و شهادت مجلس، افزود: بهتر بود بنیاد شهید، شکایتی از این جانباز دفاع مقدس نمی‌کرد، حال ما نیز تلاش خواهیم کرد با رئیس بنیاد شهید رایزنی کرده تا موضوع به مصالحه ختم شود.

گفتنی است؛ مدتی است جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دلیل برخی کوتاهی ها و عدم اجرای قانون در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع می کنند اما این تجمعات گویا برای برخی از جانبازان عواقب ناگواری داشته است تا جایی که یکی از جانبازان که لیدر برگزاری تجمعات بود و خود برادر شهید هم هست با شکایت بنیاد شهید به دستگاه قضایی احضار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • یونس داور بالابگلو تبریز

    باسلام جانباز ۲۵درصد کارافتاده سال ۱۳۶۹ واردبیمارستان فجربنیادشهید تبریز شدم ودر سال ۱۳۸۳ حالت اشتغال شدم از خدمات جانبازی محروم هستم در صورتیکه تمام همطرازان من هم حقوق جانبازی و هم حقوق پرسنلی گرفتن الان که بازنشسته شدم بنده فقط حقوق ناچیز بازنشستگی میگریم ولی تمام همکاران همشرایط من هم حقوق جانبازی و هم حقوق بازنشستگی دریافت میکنند اجاره نشین هستم سه فرزند دوتا نوه از لحاظ مالی شرمنده خانواده ام از مدیران نمایندگان انقلابی خواهش میکنم قانون دوگانگی بنیاد بعد ۳۰ سال تمام نمیشود. ظلم تا کی بخدا هزار بار روزی می میریم

  • ناشناس

    ۳۵ سال است چنگ‌تمام شده دولت ها خجالت بکشید شما توان مشکلات جانبازان را ندارد که حل بکنید جه چور مخواهد مشکلات ۸۰ میلیون را حل بکنید ایا کسی هست که من را یاری کند این شماره کارت من است ۵۰۲۹۳۸۱۰۳۸۷۷۶۵۲۲

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه