English

مهدی چمران:

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران سه شنبه به شورای شهر می‌آید

رییس شورای اسلامی شهر تهران از تقدیم بودجه سال آینده شهرداری تهران به شورا در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران سه شنبه به شورای شهر می‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی چمران در ابتدای چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز یکشنبه گفت: در جلسات هم اندیشی تصمیمی اتخاذ نمی شود در جلسه امروز نیز گزارش شهرسازی ارائه شد که گزارش خوبی بود و مشکلات فراوان مربوط به این حوزه به همراه نظرات دوستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت البته در دو ساعت جلسه هم اندیشی امروز وقت کم آمد و مقرر شد باز هم این جلسه ادامه داشته باشد.

قوانین و مقرراتی در حوزه شهرسازی وجود دارد که دست و پای مردم را بسته است/ شورا به دنبال شهر فروشی نیست

وی افزود: قوانین و مقرراتی در حوزه شهرسازی وجود دارد که دست و پای مردم را بسته است، لذا باید این قوانین را تسهیل کنیم و در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم. برخی اظهار نظر می کنند که شورا به دنبال شهر فروشی است اما این بحث درست نیست نباید مردم اذیت شوند و باید بر اساس قوانین درست و ساده مردم بتوانند کار خود را پیش ببرند به شکلی که هم شهر درست ساخته شود و هم مردم به زندگی خود برسند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بیشتر کسانی که به شهرداری ها مراجعه می کنند مشکلشان این است که چرا تنها اجازه ساخت ۳ طبقه دارند در حالی که همسایه بغلی ۵ طبقه ساخته است باید این مشکلات را حل کنیم و راه حل هم این است که قوانین ساده و درستی در این حوزه داشته باشیم .

رییس شورای شهر تهران در خصوص دستور کار صحن علنی شورای شهر تهران نیز گفت: در این جلسه اعضا که حدود ۱۸ جلسه رصد هر هفته در محله های مختلف تهران داشته اند نتایج را اعلام خواهند کرد و برای این موضوع نیز درخواست کردند که شهردار تهران در جلسه حضور داشته باشند.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص ارائه لایحه بودجه شهرداری تهران برای سال آینده گفت: لایحه بودجه سال آینده روز سه شنبه به شورا ارسال خواهد شد و بررسی آن آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه