English

تشکری‌هاشمی در گفتگو با خبرگزاری موج:

آیا برخورد دو قطار در خط متروی کرج به تهران عمدی بود؟ / بروز اختلاف در مترو صحت دارد؟

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، به گمانه‌زنی‌ها درباره عمدی بودن برخورد دو قطار مسافربری در متروی کرج به تهران پاسخ داد.

آیا برخورد دو قطار در خط متروی کرج به تهران عمدی بود؟ / بروز اختلاف در مترو صحت دارد؟

جعفر تشکری‌هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، درباره حادثه اخیر برخورد دو قطار شهری در مترو کرج به تهران و اینکه برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از اقدام عمدی راهبر در پی بروز اختلاف در مترو است، گفت: همانطور که قبلا هم اعلام شد، این حادثه بر اثر خطای انسانی رخ داده است و اقدام عمدی راهبر در پی بروز اختلاف در مترو، صحت ندارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه پیرامون بروز حادثه قطار مسافربری در متروی کرج به تهران با حضور مسئولان معاونت حمل و نقل مترو، گفت: در این جلسه چندین محور از جمله تجدید و تداوم آموزش برای راهبرها و پرسنل مرکز فرمان مورد توجه قرار گرفت.

عضو شورای شهر تهران، با تاکید برضرورت به روز شدن اطلاعات آموزشی راهبرها، یادآور شد: در جلسه مذکور، مقرر شد بعد از ارائه آموزش‌های لازم، آزمونی از راهبرها اخذ شده تا نسبت به یادگیری آنها از اطلاعات آموزشی و تقویت قدرت تصمیم‌گیری در لحظات بسیار حساس، اطمینان حاصل شود.

تشکری‌هاشمی، برگزاری مانورهایی برای افزایش آمادگی راهبرها در شرایط حساس را مهم توصیف کرد و افزود: راهبرها باید تمرین‌های لازم را برای افزایش آمادگی خود در شرایط بحرانی داشته باشند، لذا به نظر می‌رسد موارد مذکور باید جزء اولویت کاری مترو قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه