English

تشکری هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج:

٢ هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل فعالیت‌های عمرانی خطوط ٦ و ٧ مترو نیاز است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، گفت: برای اتمام فعالیت‌های عمرانی ایستگاه‎ها و تکمیل خطوط ٦ و ٧ مترو، باید حدود ٢ هزار میلیارد تومان هزینه شود.

٢ هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل فعالیت‌های عمرانی خطوط ٦ و ٧ مترو نیاز است

جعفر تشکری‌هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با اشاره به بازدید از خطوط ٦ و ٧ مترو و میزان روند توسعه آن، افزود: اقدامات باقی مانده عمرانی در خطوط ٦ و ٧ مترو، جزئی است و عمده فعالیت‌های عمرانی در برخی ایستگاه‌ها تمام شده است.

وی ادامه داد: برآورد اولیه حاکی از آن است که برای اتمام کارهای عمرانی ایستگاه‎‌ها و تکمیل خطوط ٦ و ٧ مترو، باید حدود ٢ هزار میلیارد تومان هزینه شود.

عضو شورای شهر تهران، با اشاره به خرید تجهیزات برای ایستگاه‌ها، بیان داشت: خوشبختانه علاوه بر تولیدات داخل، قراردادهایی برای تهیه تجهیزات در اختیار است که بایستی منابع لازم تامین شود.

تشکری‌هاشمی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده، حدود ٣٥٠٠ میلیارد تومان برای مجموع کارهای عمرانی و تجهیزات ایستگاه‌ها نیاز است که البته این عدد، هنوز قطعی نیست.

وی درباره اقدامات تکمیلی خطوط ٦ و ٧ مترو مانند داشتن دپو، پارکینگ و پایانه‌ها، تصریح کرد: اگر هزینه ایجاد دپو در خطوط ٣ ، ٦ و ٧ مترو  را به هزینه تکمیل فعالیت‌های عمرانی و تجهیزات ایستگاه‌ها اضافه کنیم، مجموعا ٨ تا ٩ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام کار نیاز است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، گفت: می‌توان پیش بینی کرد که در سال آینده، به جز ایجاد دپوها، پارکینگ‌ها و پایانه‌ها، دیگر کارها به اتمام برسد؛ حال در این میان، اگر بودجه شهرداری نیز اجازه داد حتما دپوها و پایانه ها به آن اضافه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه