English

منوچهر منطقی:

تولید صنعتی قطار ملی در سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران در تولید قطار ملی کمک بزرگی کرد، گفت: تولید صنعتی قطار ملی در سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

تولید صنعتی قطار ملی در سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج،‌ منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی،فناوری ریاست جمهوری  در دومین روز برگزاری پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور در غرفه شرکت بهره برداری از قطعات ساخت داخل که توسط این شرکت و با همکاری دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان تولید شده بود، دیدن کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه قطار ملی تقریباً از تیرماه ۹۸ شروع شده افزود:  کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران برای تولید آن کمک کرد، چون دانش ذخیره شده  زیادی دارند.

منطقی تصریح کرد: کسانی که در تعمیر و نگهداری کار می‌کند دانش بیشتری و به روزتری نسبت به کسانی که در کارخانه  فعال هستند، دارند.

 دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته خاطرنشان کرد: یک طرف تولید قطار ملی دوستان بهره‌برداری مترو بودند و خیلی در این راه کمک کردند.

 وی با بیان اینکه با کمک دوستان استاندارد سازی این قطار در حال انجام است گفت: در یک بخش با کمک خود کاربرها تک تک نقاطی که مدنظرشان است اصلاح شود، اعلام می‌کند چون قطاری است که توسط خود ایران طراحی و ساخته شده و  بحث دوم، دریافت مجوز سیر بین المللی است که انشالله تا دو سه ماه آینده اتفاق می افتد.

 منطقی در پایان افزود: تولید صنعتی قطار ملی انشالله در سال ۱۴۰۱ انجام خواهدشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه