English

وزیر بهداشت خبر داد؛

اجرای ضریب فوق العاده خاص برای پرستاران

وزیر بهداشت گفت: یکی از دستورات آیت الله رییسی، اجرای ضریب فوق العاده خاص برای پرستاران بود که فرمول آن برای پرستارانِ کارشناس ۳ و پرستاران با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا، ۳.۵ و برای مدارک پایین تر از کارشناسی، ۲ و ۲.۵ است.

اجرای ضریب فوق العاده خاص برای پرستاران

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام عین اللهی با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهور در جمع پرستاران استان لرستان، گفت: یکی از دستورات آیت الله رییسی، اجرای ضریب فوق العاده خاص برای پرستاران بود که فرمول آن برای پرستارانِ کارشناس ۳ و پرستاران با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا، ۳.۵ و برای مدارک پایین تر از کارشناسی، ۲ و ۲.۵ است.

وی افزود: رییس جمهور دستور داد که قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری عملیاتی و اجرایی شود. همچنین وی دستور بررسی جذب و تبدیل وضعیت کارکنان غیر از پیمانی و استخدام رسمی شامل طرحی، تمدید طرح، شرکتی، ۸۹ روزه و قراردادی را صادر کرد.

 عین‌اللهی ادامه داد: این دستورات از سوی رییس جمهور برای پیگیری به معاون اجرایی وی، ارجاع شد و از ابتدای این هفته نیز پیگیری ها توسط وزارت بهداشت برای عملیاتی شدن دستورات ریاست جمهوری انجام می شود. تکلیف این مصوبات بر عهده معاون اجرایی رییس جمهور است و در صورت نیاز پیگیر اجرایی شدن این دستورات هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • روح الله

    سلام این طرح شامل همه کارکنان میشه یا فقط پرستار

    • ناشناس

      سلام ،اگه کسی اطلاع موثقی داره بگه که به کادر بهداشت مثل مربیان بهداشت و بهورزان هم شامل میشه یا یا فقط به پرستاران شامل میشه ؟؟ ممنونم

  • capitan

    نه داداش واسه کادر بهداشت هیچی نیس

  • ناشناس

    فقط شامل پرستاران میشه؟ پس بقیه چی؟

  • مامای در بدر

    ما هم اعتراض داریم.... چرا فقط پرستارا

  • جعفر

    شامل کلیه کارکنان وزارت بهداشت می شود

    • ناشناس

      سلام ب همه همکارا..شامل همه شاغلین بهداشت میشه،چ کادر درمانی چ کادر اداری

  • نسیم

    اداریای دانشگاه علوم پزشکی که همشون ماشاءالله حقوقشون از من پرستار بیشتره. شب زنده داریش برا پرستاره روز تعطیل و غیر تعطیلی ندارن عید باشه یا نباشه برف باشه یا بارون . مرگ پدر و مادرت باشه یا نباشه داری میمیری باید سرکار باشی مریض تصادفی و مریض بد حال این چیزا رو که حالیش نیست.فقط باید همیشه اماده باشی نه عصر درس حسابی داریم نه جمعه و تعطیلی و عیدی داریم زندگی درس حسابی همیشه خسته ایم. حالا حقوقمون نه و نیم مالیات و بیمه رو کم کنیم ۸۴۰۰ میممونه من حاضرم جامو با معلما یا اداریا عوض کنم. جدی می گم.

    • امین

      سلام همکار عزیز همون اداری علوم پزشکی که میگین این بندگان خدا هم مثل شما سالها در داخل بیمارستان کار کردند و الان در بخش اداری مشغولا ما هم مثل شما نه عید داریم نه حقوق درستی میگیریم این همه نامه نگاری و تلاشی که میبینید انجام شده برای فوق العاده خاص و ویژه کار همکاری اداری ماست شما که در حال شیفت دادن بودین ماه چندین ماه هستش که پیگیر مطالبات هستم با تشکر لطفا تلاش سایر همکارای کادر بهداشت و درمان رو زیر سوال نبرید نمیشه اینجا تمام کار هایی که ما انجام میدیم رو براتوئن بنویسم ولی اگر تلاش همکارای وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی نباشه شما حقوقتون رو هم سر وقت نمیتونید بگیرید.

    • علیرضا

      نیازی نیست الان جات رو با معلما عوض کنی!
      کافی بود کمی بیشتر درس بخونی و دانشگاه فرهنگیان قبول بشی!

    • همکار

      همکار عزیز م با احترام به همه عزیزان کادر درمان عارضم خدمتتان که اولا مزایایی که شما میگیرید هیچ یک از پرسنل ستادی الاخصوص رسته اداری و مالی نمیگیرن از جمله 1- بهره وری و کاهش ساعت کاری 2- 10 درصد مازاد رسته بهداشت درمان نسبت به سایر رسته های وزارت در حق شغل که بر سایر آیتمهای حقوقی تاثیر می گذارد 3- فوق العاده سختی محیط کار 4 - فوق العاده نوبت کاری -5 پول لباس 6- کارانه چند برابری نسبت به رسته اداری و مالی و اینکه همون محیطی که شما در حال خدمت میباشین ما نیز در آنجا خدمت میکنیم و بیشتر از شما با بیماران و همراهان ایشان سر و کله میزنیم لطفا به همه همکاران به چشم همکار بنگرید ضمنا محض حضورتان یک پرسنل غیر درمان با سی سال سابقه خدمت باتمامی استحقاق طبقات و رتبه هایش حداکثر حقوق بازنشستگیش 12 میلیون بیشتر نیست اگه سراغ دارین ما درخدمتیم .

    • ابراهیم

      سلام
      عزیزم اطلاعات غلط نده کلا شما ۹ تا شیف شب در ماه بروید کافیه و بقیه روزهای ماه بیکارید.البته مزایا و کارانه و ... که می گیرید خیلی بیشتر از اینها می شود پس این همه ناله نکنید

  • ناشناس

    شامل.کمک.بهیاران.می.شود.یا.شامل.کلیه.کادر.درمان

  • ناشناس

    سلام متشکرم آیا فوق العاده خاص اجرایی میشود الان دارن تعلل میکنن

  • ناشناس

    سلام به بهورزهاهم تعلق میگیره؟

  • مهتاب

    بهورز بدبخت داره شبانه روز کار میکنه بعد به خاطر مدرک یه سری میزنشین افزایش حقوق میگیرین انشاالله خدا خودش حقمونو میگیره

  • ناشناس

    میسه

  • ناشناس

    پرستاری کار پر تلاش و های ریسکه ولی بدون کادر پشتیبان و خدمات میتونه درست کار بکنه
    . خدا روزی رسونه
    من اله التوفیق

  • ناشناس

    مگه فقط پرستارزحمت میکشه مابهورزابدبخت چی که درخونه هاداریم میریم به زورواکسن کرونامیزنیم یه عالمه هم فحش بهمون میدن نه کارانه نه حق کرونا واقعاظلمه فقط برپرستاراحکم بخوره پس کارواکسیناسیون باکی است ؟

  • علی

    الا همه کشورهای دنیا از جمله آلمان و کانادا و استرالیا نیاز شدید به پرستار دارن به نظرم یه زبان یاد بگیرن برن هی به امید چندرغاز نشینن

  • قهرمان

    قابل توجه اوني که ميگه من حاضرم جامو با معلما عوض کنم
    اگه شما چند ماه جاي معلم حقوق ميگرفتي الان اين حرفا رو نميزدي . وقتي معلمي توي مناسبت ها شرمنده ي زن و بچه ي خودش ميشه و نمي تونه يه ميوه درست و حسابي بخره اون طرف براي شماها به مناسبت عيد فطر و عيد قربان و شب يلدا و اين جور چيزا کارت خريد هديه ميدن .

    • ناشناس

      سلام.کاشکی همه انسانها بر اساس اطلاعات و انسانیت نظر میدادند.صحبت از روی حسادت بیجا وحساب نشده اصلا جذاب نیست.هر کسی فکر میکنه حقوق ومزایای پرستار بالین کار کافیه بره پرستاری بخونه بیاد خدمت به خلق کنه...نه تو قسمت اداری و فراری از بالین....حقوق پرستاران با اینهمه سختی و محرومیتهای مختلف ......ترحم بر انگیزه.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه