English

«طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی» گامی برای توسعه امنیت و خدمات بیشتر به مردم است

فرمانده کل انتظامی در آیین رونمایی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری در تصویب این طرح گفت: این طرح گامی برای توسعه امنیت و خدمات بیشتر به مردم است.

«طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی» گامی برای توسعه امنیت و خدمات بیشتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم رونمایی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خداوند را برای این لطف، عنایت و بزرگواری فرمانده معظم کل قوا " مدظله العالی" در تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شاکرم و از جانب خودم و آحاد فرماندهان، افسران، درجه‌داران و کارکنان از این حسن عنایت معظم له قدردانی می‌کنم.

 

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تحقق این مهم یک رخداد مهم در تاریخ ما خواهد بود، تصریح کرد: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای انتظامی کشور خواهد بود و به عبارتی بیانگر توسعه امنیت و خدمات‌دهی به مردم است.

 

وی با اشاره به عزم پلیس برای خدمت بیشتر به مردم عزیز ایران اسلامی و ارتقاء امنیت، به پیام مقام معظم رهبری همزمان با هفته نیروی انتظامی در سال جاری اشاره و بیان کرد: فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی"در این پیام محبت‌آمیز فرمودند: "نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی امنیت در کشور است".

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تأکید معظم‌له برای ارتقاء قدر و منزلت انتظامی کشور در چشم مردم طی این پیام، گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظیفه ذاتی تأمین نظم و امنیت کشور را برعهده دارد و ما نیز تمام تلاشمان را برای ارتقاء امنیت به کار می‌گیریم البته که امنیت در حوزه‌های مختلف قابل تعریف است و باید در توسعه پایدار آن تلاش روزافزون داشته و خدمتگزار مردم باشیم.

اشتری با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریتهای پلیس عنوان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم است و مطمئناً با طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شاهد یک تحول خواهیم بود.

وی ادامه داد: به برکت تصویب این طرح توسط فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی" مسیر رشد و حرکت انتظامی را شتابان خواهیم کرد و قطعاً شاهد تحول در امنیت و خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور متذکر شد: تصویب و ابلاغ طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت ما را چند برابر می کند؛ هر چند که همواره حجت بر ما تمام و کمال بود اما با ابلاغ و تصویب این طرح قطعاً این حجت اکمل‌تر می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های معنوی و مادی ستاد کل نیروهای مسلح از پلیس، گفت: ان‌شاء‌الله با نشاط و برنامه‌ریزی بهتر، روحیه جهادی برای تحقق انتظامی تراز جمهوری اسلامی ایران گامهای جدی برمی‌داریم.

وی با اشاره به فعال‌سازی و راه‌اندازی قرارگاه "پیاده‌سازی طرح جامع ساختار و سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران" بیان کرد: پس از ابلاغ نهایی این طرح جامع از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، بلافاصله قرارگاه پیاده‌سازی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دادیم که مسئولیت این قرارگاه با معاون محترم هماهنگ‌کننده انتظامی و فعالیت معاونان مربوطه از جمله طرح و برنامه و بودجه انتظامی است.

اشتری افزود: ان‌شاء‌الله با یک برنامه‌ریزی منسجم، منظم و مدون این طرح جدید ساختار و سازمان را پایه‌گذاری و پیاده‌سازی می‌کنیم تا منشاء خیر و برکت در سال‌های آتی باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن قدردانی از حسن عنایت و لطف فرمانده معظم کل قوا در تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: برخود فرض می‌دانم که بار دیگر از رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر پاسدار "محمد باقری" و همچنین سردار "ایوب سلیمانی"؛ معاون محترم طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح و همه عزیزانی که در تحقق این مهم تلاش کردند، قدردانی کنم. ان‌شاء‌الله بتوانیم بیش از پیش در انجام وظایف ذاتی و اصلی خود ایفای نقش کنیم وسرباز خوبی برای فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی" باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه