English

تاکید وزیر آموزش و پرورش بر حمایت از دانش‌آموزان استثنایی

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر این که مناسب سازی محتواهای آموزشی، سبب رشد ۲ برابری توانایی‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد، گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی باید با اولویت و جدیت بیشتری مسائل این دانش‌آموزان را پیگیری کند و در این مسیر آموزش و پرورش از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

تاکید وزیر آموزش و پرورش بر حمایت از دانش‌آموزان استثنایی

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز "یوسف نوری" به مناسبت ۱۲آذر، روز جهانی معلولان، از هنرستان کار دانش و فنی و حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژه عباس پارسی، منطقه ۶ تهران، بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان با نیازهای ویژه قرار گرفت.

براساس این گزارش، وزیر آموزش و پرورش با حضور در این واحد آموزشی، ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمی با دانش آموزان با نیازهای ویژه و همکاران فرهنگی؛ از کلاس ها و کارگاه های ویژه دانش آموزان این هنرستان، به گفت و گو پرداخت.

نوری در جریان بازدید از این هنرستان با تأکید بر این که مناسب سازی محتواهای آموزشی، سبب رشد دو برابری توانایی های دانش آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد، گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی باید با اولویت و جدیت بیشتری مسائل این دانش آموزان را پیگیری کند و در این مسیر آموزش و پرورش از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است، هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای عباس پارسی، دارای ۷۶ دانش آموز استثنایی آسیب دیده بینایی، شنوایی و کم توان ذهنی است که در چند شاخه درسی مشغول به تحصیل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه