English

بارش برف و باران در جاده‌های ۵ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در اکثر محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده‌های پنج استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران در جاده‌های ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده مرزن آباد پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است که بارش برف و کندی تردد در آن بی تاثیر نیست.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده های آب اسک و مبارک آباد نیز پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است، گفت:‌ وضعیتی مشابه نیز در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده شیرگاه گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم اما روان در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا مهرویلا خبر داد و گفت:‌ وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس نیز وجود دارد. ترافیک محور تهران - فشم در محدوده های گردنه قوچک و رودک نیز نیمه سنگین است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی گزارش شده و علاوه بر آن بارش باران نیز در برخی از محورهای استان های مازندران و خراسان رضوی وجود دارد. از این رو لازم است که رانندگان توصیه‌های مربوط به رانندگی در شرایط بارش برف و باران را رعایت کنند.

وی محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر را دو محور اصلی دارای انسداد اعلام کرد و گفت:‌ همچنین محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا و ... نیز به دلیل شرایط فصلی مسدود بوده و طی این مدت تردد از مسیرهای جایگزین انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه