English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اعلام شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر آخرین گزارش‌ها از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای کشور آرام و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: تنها گزارش‌ها حاکی از آن است که در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک ترافیک پرحجم اما روان است. همچنین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و محور شهریار – تهران در حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: در حال حاضر جوی آرام و روان در جاده‌های کشور گزارش شده و هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد، اما لازم است با توجه به فرارسیدن فصل سرما، رانندگان حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و از ایمنی و سلامت لوازم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

شیرانی در مورد محورهای مسدود نیز خاطرنشان کرد:‌ محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد – پلدختر، شمشک - دیزین و اولنگ - شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه