English

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

خودروهای موجود در پارکینگ‌ دو خودروساز تا پایان آبان به صفر می‌رسد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد عمده ۱۴۵ هزار خودرویی که هم‌اکنون در پارکینگ‌های ۲ شرکت خودروساز کشور وجود دارد تا پایان آبان ماه به صفر برسد.

خودروهای موجود در پارکینگ‌ دو خودروساز تا پایان آبان به صفر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام حسن درویشیان در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه ضمن اشاره به حضور رئیس قوه قضائیه در آیین نکوداشت چهلمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی و بازدید وی از نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای این سازمان، گفت: شورای معاونان و مدیران سازمان بازرسی کل کشور در همان روز حضور رئیس قوه قضاییه در سازمان بازرسی، جلسه‌ای تشکیل داد و دستورات رئیس عدلیه را به صورت فوق العاده در ۹ محور تقسیم‌بندی و برای اجرای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

درویشیان سپس با اشاره به بازدید معاونان و مدیران سازمان بازرسی از شرکت‌های خودروساز طی هفته گذشته، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد عمده ۱۴۵ هزار خودرویی که هم‌اکنون در پارکینگ‌های ۲ شرکت خودروساز کشور وجود دارد تا پایان آبان ماه به صفر برسد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: حسب دستور رئیس قوه قضاییه، هیئتی از سوی سازمان بازرسی کل کشور در شورای رقابت مستقر شد تا علاوه بر نظارت بر چگونگی اجرای ماموریت‌های این شورا، نظارت‌های لازم را در حوزه افزایش کیفیت، قیمت‌گذاری و نحوه فروش خودروها انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی