English

واکنش فرمانده ناجا در پی به رسمیت شناخته شدن برگ سبز خودرو

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا نسبت به رسمیت شناخته شدن برگ سبز خودروها واکنش نشان داد.

واکنش فرمانده ناجا در پی به رسمیت شناخته شدن برگ سبز خودرو

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا درباره به رسمیت شناخته شدن برگ سبز خودرو اظهار کرد: کار خوبی که نیروی انتظامی از سال‌های گذشته پیگیر آن بود، منجر به این شد تا برگ سبز خودرو قابل انتقال در همه مراجع ذی ربط و قابل اعتماد شود و  بتوان با این برگه خودرو را انتقال داد.

وی افزود: بعضا با این موضوع مخالفت‌هایی شده است، بحمدلله اکنون برگ سبز خودرو رسمیت پیدا کرده و امیدواریم مختصر ایرادات در این زمینه رفع شود.

به گفته فرمانده ناجا ، هدف نیروی انتظامی این است که به مردم تسهیلات برساند و خدمت گذاری به هموطنان را تسهیل کند.

حمل با جرثقیل در انتظار خودروهای پارک شده در زیر تابلوهای پارک معلولان

سردار اشتری با اشاره به تابلوهای معلولان برای پارک خودرو که افراد غیر معلول اقدام به پارک خودروهایشان در این مناطق می کنند، اظهار کرد: یکی از آقایانی که عضو انجمن معلولان بود با ما تماس گرفت و اعلام کرد مکان هایی که تابلو برای توقف خودروهای معلولان در سطح شهر وجود دارد، خودروهایی دیگر در این اماکن پارک شده و جایی برای پارک خودروهای معلولان وجود ندارد.

وی افزود: بلافاصله به پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کردیم تا مناطقی که توسط این فرد اشاره شد که توسط دیگران اشغال شده و جای پارک برای خودروهای معلولان وجود ندارد، پاکسازی شدند.

به گفته فرمانده ناجا این ابلاغ نه تنها برای تهران بلکه برای کل کشور ارسال شد تا در محل هایی که تابلوی ویژه پارک خودروهای معلولان نصب شده است، در صورت مشاهده پارک دیگر خودروهای هموطنان، جرثقیل ها به محل اعزام و خودروهایی که در این مناطق پارک شدند را به پارکینگ منتقل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه