English

ترافیک «سنگین» در محورهای چالوس، هراز و آزادراه رشت_ قزوین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیر بازگشت از محور‌های شمالی کشور خبر داد.

ترافیک «سنگین» در محورهای چالوس، هراز و آزادراه رشت_ قزوین

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، سمنان و گلستان بارش باران جریان دارد.

 وی به ترافیک سنگین در آزادراه رشت _قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و رودبار اشاره و تصریح کرد: در محور هراز، مسیر شمال به جنوب حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده‌های امامزاده شاه زید، بایجان، شاهاندشت و آب اسک ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در مسیر جاده چالوس ، شمال به جنوب، ورودی شهر مرزن آباد و حد فاصل دو آب تا هزارچم و محدوده‌های ولی آباد و سیاه‌بیشه نیز سنگین است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد نیمه‌سنگین وسایل نقلیه در محور فیروزکوه محدوده پل سفید را نیز شاهد هستیم.

وی به تمهیدات پلیس راهور در راستای تسهیل در تردد اشاره و اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال از میدان امیرکبیر تا اطلاع بعدی ممنوع است؛ همچنین تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران شمال قطعه ۱ مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی با توجه به همزمانی سفرهای برگشت هموطنان و ظرفیت محدود جاده ها که باعث افزایش حجم ترافیک شده از رانندگان درخواست کرد که با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و از تجاوز و انحراف به مسیر مقابل که باعث بروز تصادف می‌شود خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه