English

چین، یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت در سال ۲۰۲۲

یکی از مزایا و دلایلی که کشور چین برای متقاضیان و مهاجرین جذاب است، شرایط تحصیلی و هزینه پایین تحصیل و همچنین معتبر بودن دانشگاه های این کشور است.

چین، یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2022

به گزارش خبرگزاری موج، چین کشوری است که در چند سال اخیر، رشد چشمگیری از لحاظ اقتصادی داشته و توانسته مهاجرین بسیاری را به خود جذب کند. افراد زیادی برای اقامت دائم، تحصیل، سرمایه گذاری و یا کار به کشور چین مهاجرت می‌کنند و از امکانات این کشور بهره مند می‌شوند. روز به روز تعداد مهاجرین به این کشور بیشتر می‌شود و در سال 2022 نیز، مهاجرین بیشتری به روش های مختلف به چین مهاجرت خواهند کرد. موسسه اصطهباناتی یکی از بزرگترین و معتبرترین وب سایت ها در زمینه مهاجرت و تحصیل در چین می باشد که در این مقاله شما را به طور کامل راهنمایی خواهد کرد.

 

شرایط مهاجرت به چین در سال 2022

مهاجرت به چین به شیوه های مختلف انجام می‌شود. همانطور که گفته شد افراد زیادی از طریق تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، کار و... به کشور چین مهاجرت می‌کنند. شما نیز می‌توانید در صورت داشتن شرایط، از هر کدام از روش های بالا اقدام به مهاجرت به چین کنید و در این کشور اقامت موقت و یا دائم بدست آورید. به نقل از موسسه اصطهباناتی، در ادامه مقاله به بررسی شیوه های مهاجرت به چین می‌پردازیم.

تحصیل در چین

یکی از مزایا و دلایلی که کشور چین برای متقاضیان و مهاجرین جذاب است، شرایط تحصیلی و هزینه پایین تحصیل و همچنین معتبر بودن دانشگاه های این کشور و سطح بالای آموزش در این کشور است. پیشرفته بودن دانشگاه ها و مدرن بودن آنها یکی از دلایلی است که مهاجرین زیادی به این کشور جذب می‌شوند. تحصیل در چین همواره محبوبیت زیادی بین مهاجرین داشته و شما برای تحصیل در این کشور نیاز دارید تا به زبان چینی(علاوه بر زبان انگلیسی) نیز مسلط باشید.

کشور چین یکی از بهترین گزینه ها و بهترین انتخاب ها برای افرادی است که قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر، پیشرفته و با سطح بالا را دارند. ضمن اینکه چین دانشگاه های زبان انگلیسی نیز دارد و شما می‌توانید برای تحصیل در دانشگاه های چین، با ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی، در این دانشگاه ها تحصیل کنید.

ضمنا چین برای پزشکان نیز شرایط فوق العاده‌ای فراهم کرده است و افرادی که قصد تحصیل پزشکی در چین را دارند می‌توانند اقدام به مهاجرت به این کشور کنند.

چین

کار در چین

معمولا دریافت ویزای کار از چین کار سختی است. چرا که جمعیت این کشور به اندازه کافی زیاد است و عموما دریافت ویزای کار چین کار دشواری است. با این حال اگر شما مهارت و یا توانایی بخصوصی داشته باشید، می‌توانید نسبت به ویزای کار چین نیز اقدام کنید. ضمن اینکه کشور چین در صورتی که شما چند سال اقامت داشته باشید و یا درآمد سالانه بیش از 600000 یوان داشته باشید، به شما اقامت و ویزای کار خواهد داد.

مهاجرت به کشور چین از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور چین، مهاجرت از طریق ازدواج است. شما می‌توانید با ازدواج با یک شخص چینی، مراحل مربوط به دریافت اقامت مربوط را طی کنید. اقامت دائم در صورتی به شما تعلق می‌گیرد که حداقل 5 سال از ازدواج شما گذشته باشد و همچنین حدود 1 سال از اقامت شما در چین نیز گذشته باشد.

مهاجرت به چین با سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به چین، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. از آنجا که چین یکی از قطب های اقتصادی جهان است و در سال های اخیر رشد چشمگیری از نظر اقتصادی داشته، این کشور می‌تواند موقعیت مناسبی برای بسیاری از تجار و سرمایه‌گذاران باشد. چین کشوری است که همچنان در حال توسعه و جذب سرمایه گذار است و کشوری است که در سال های آینده رشد بیشتری خواهد داشت. بنابراین این کشور می تواند یک انتخاب مناسب برای سرمایه گذاران باشد.

سوالات متداول در مورد مهاجرت به چین در 2022

در اینجا به چند سوال متداول متقضایان در مورد مهاجرت به چین پاسخ می‌دهیم.

هزینه مهاجرت به کشور چین چقدر است؟

هزینه مهاجرت به چین کاملا بستگی به نوع مهاجرت شما دارد و هر نوع مهاجرت می‌تواند هزینه متغیری را داشته باشد. اما به طور کلی از هزینه زندگی در این کشور به نسبت دیگر کشورها پایین است و بهترین روش مهاجرت با هزینه کم، روش تحصیلی می‌باشد.

میزان حقوق و درآمد در چین چقدر است؟

میزان حقوق و درآمد در کشور چین به میزان سالانه تعیین می‌شود و مقدار متغیری دارد. برای مثال برای مهندسی آی تی، این درآمد بیش از 16,000 دلار است. برای مدیریت و بازاریابی، بیش از 13,000 دلار است و برای مدرسین این درآمد بیش از 5,000 دلار به صورت سالانه است.

نحوه کاریابی در چین چگونه است؟

متاسفانه امکان مهاجرت کاری مستقیم به چین وجود ندارد. می‌توان گفت ساده ترین و اصلی ترین روش مهاجرت کاری به چین، دریافت یک پیشنهادی کاری از کارفرمای چینی می‌باشد.

روش آسان مهاجرت به چین در سال 2022 چیست؟

ساده ترین و کم هزینه ترین روش مهاجرت به چین، روش تحصیلی است که موسسه اصطهباناتی در این زمینه یاری شما خواهد بود. شما می‌توانید برای ارتباط با این موسسه با شماره 02191009797 و یا شماره 02144023612 تماس حاصل فرمائید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سارا

    خیلی خیلی خیلی زیاد ممنون

  • آناهیتا شیبانی

    مرسی واسه مطلب کامل و مفیدتون. میشه درباره تحصیل در چین هم توضیح بدین

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه