English

کاهش حدود ۳ تا ۷ درجه ای دمای هوا در سواحل خزر

از سه‌شنبه تا جمعه در اردبیل و سواحل خزر بارش باران و روند کاهش دما حدود ۳ تا ۷ درجه‌ای و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و دریای عمان بارندگی شدید و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کاهش حدود ۳ تا ۷ درجه ای دمای هوا در سواحل خزر

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا بارش باران در استان‌های اردبیل و گیلان و گاهی بارش پراکنده در برخی مناطق مازندران و گلستان رخ می‌دهد.

از سه‌شنبه تا جمعه در اردبیل و سواحل خزر بارش باران و روند کاهش دمای هوا حدود ۳ تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود همچنین رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت تا آخر هفته جاری در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات مورد انتظار است.

دریای خزر امروز مواج است و از سه‌شنبه تا آخر هفته جاری نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان در برخی ساعت وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، با ورود سامانه کم فشار حاره‌ای از روی اقیانوس هند به دریای عمان و تاثیر آن در جنوب شرق کشور، امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و دریای عمان بارندگی شدید و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز طی این مدت مواج و این شرایط منجر به صدور هشدار قرمز در این نواحی شده است.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه