English

مهدی اقراریان خبر داد؛

تخلف برخی از سازمان و شرکت های تابعه شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تخلف برخی از سازمان و شرکت های تابعه شهرداری تهران گفت: استقرار خزانه داری الکترونیک و تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی شهرداری ضرورت دارد.

تخلف برخی از سازمان و شرکت های تابعه شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهرداری تهران اظهارداشت: مطابق تبصره یکم بودجه شهرداری تهران، تمامی واحدها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران موظف هستند همه منابع درآمدی و سایر وجوهی که به موجب بودجه مصوب وصول می کنند را صرفا به حساب های درآمدی خزانه شهرداری که به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شده و یا می شود واریز کنند.

وی افزود: اما متاسفانه برخی از سازمان و شرکت های تابعه شهرداری از انجام این تکلیف قانونی امتناع ورزیده و درآمدهای وصول شده را در حسابی جدا از حساب های مورد تایید شورا واریز و نگهداری می کنند.

این عضو شورای ششم تهران گفت: از این رو خواهشمند است ضمن معرفی سازمان ها و شرکت های خاطی به شورای اسلامی شهر تهران، اعلام کنید در اجرای تکالیف ماده 35 برنامه توسعه سوم شهر تهران در اسرع وقت نسبت به استقرار خزانه داری الکترونیک و  تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی شهرداری با هدف استفاده بهینه از جریان وجوه، منابع نقدی مازاد در طول دوره و ارائه به شورا جهت تصویب اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه