English

در جریان مزایده دوم بودم / به آینده امیدواریم

طی روزهای اخیر دومین آگهی مزایده بخشی از اموال متهم ردیف اول پرونده نفتی از طریق روزنامه ها منتشر شد تا از این طریق جبران خسارات شود.

در جریان مزایده دوم بودم / به آینده امیدواریم

به گزارش خبرگزاری موج، پرونده بابک زنجانی وارد مرحله جدیدی شده است و قرار است طبق هماهنگی ها، بخش دیگری از اموال این متهم به مزایده گذاشته شود. البته پرونده زنجانی در حال حاضر برای تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور در بررسی است تا حکم اعدام این متهم بررسی مجدد شود.

در همین رابطه دومین آگهی مزایده بخشی از اموال متهم ردیف اول پرونده نفتی، سه شنبه در روزنامه دنیای اقتصاد منتشر شد. انتشار دومین مزایده باعث شد که از وکیل بابک زنجانی در مورد این موضوع سوال کنیم. رسول کوهپایه در خصوص این مزایده گفت: در جریان مراحل کار و لیست اموال موکلم بودم و در مورد مزایده اطلاع داشتم. وی افزود: فعلا نمی توان در این مورد نظر داد اما مسلما این مزایده در راستای جبران خسارت و استیفای حقوق بیت المال است و  امیدوار هستیم با تلاش هایی که موکلم می کند، موجب خفیف مجازات شود.

کوهپایه اظهار داشت: پرونده زنجانی وارد مرحله تجدیدنظرخواهی شده است و در دیوان عالی کشور در دست بررسی است که امیدواریم نتیجه با حکم دادگاه متفاوت باشد. گفتنی است در این آگهی ۱۲ ملک و آپارتمان از سوی شرکت بازرگانی توسعه پایدار آسمان کیش به مزایده عمومی گذاشته شده است. در بین املاک و آپارتمان های این آگهی، ملک ایران زمین با هفت هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال معادل ۷۵۱ میلیارد تومان بیشترین قیمت پایه را به خود اختصاص داده است، در حالیکه بابک زنجانی معتقد است ملک ایران زمین ارزشی به قیمت یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان دارد. همچنین ملک خدامی با قیمت پایه ۱۱۰ میلیارد تومان، ساختمان خیابان دولت با قیمت پایه ۱۹ میلیارد تومان، ساختمان چهل کتاب با قیمت پایه ۸۷ میلیارد، ساختمان جماران ۵۲ میلیارد، آپارتمان برج تهران سه میلیارد، ۲۲ باب مغازه های پاساژ سجاد دو میلیارد، آپارتمان خیابان فرشته سه میلیارد، آپارتمان ولنجک پنج میلیارد، ویلای کلاردشت ۳۱۵ میلیون تومان، ملک هشتگرد ۲۱۰ میلیون تومان و ملک ایرتویا(قشم) با قیمت پایه ۱۷ میلیارد از جمله املاک و آپارتمان های این مزایده هستند.

بر اساس این آگهی، متقاضیان می توانند برای خرید و دریافت اسناد و شرایط مزایده، از تاریخ انتشار آگهی تا روز سه شنبه ۲۹ تیر ۹۵ اقدام کنند. همچنین متقاضیان برای شرکت در مزایده باید نسبت به تحویل پاکت و فرم پیشنهاد قیمت همراه با پنج درصد مبلغ پایه مزایده برای تضمین شرکت در مزایده به صورت چک تضمین شده بانکی یا واریز نقدی تا ساعت ۱۳ مورخ ۱۱ مرداد ۹۵ اقدام کنند. بر اساس این آگهی، از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز ۱۱ مرداد ماه، بازگشایی پاکت ها انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه