English

هراز باز است / حجم ترافیک در هراز و فیروزکوه بالاست

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) خبر داد و گفت: تردد در محور هراز در جریان است.

هراز باز است / حجم ترافیک در هراز و فیروزکوه بالاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سیاوش محبی درباره اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) اظهار داشت: با توجه به اعمال ممنوعیت تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی، تردد در محور هراز پرحجم و روان است و تردد در این محور جریان دارد.

وی افزود: محور هراز تنها امروز صبح به صورت مقطعی مسدود شد و به جز آن انسداد دیگری نداشتیم؛ بحث‌های دیگر در خصوص انسداد محور هراز تکذیب شده است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: ترافیک در محور فیروزکوه نیز پرحجم و روان است و وسایل نقلیه در مسیر بدون مشکلی در حال رفت‌وآمد هستند.

محبی با اشاره وضع ترافیک در محور امام رضا(ع) افزود: وضع تردد در محور امام رضا(ع) نیمه‌سنگین، اما روان است و ممنوعیتی در این جاده وجود ندارد.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال از آغاز تعطیلات حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است و رانندگان برای تداوم این روند باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب و اعصابی آرام و نیز به دور از استرس رانندگی کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: با رعایت حقوق شهروندی از سوی رانندگان می‌توانیم شاهد انضباط ترافیکی خوبی در محورهای شرق استان تهران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی