English

حبیب کاشانی خبر داد؛

باید افزایش ۱۵۰ درصدی عوارض متوقف شود

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش زیادی از درآمد شهرداری تهران از محل ساخت و ساز تأمین می‌شود و افزایش عوارض درآمد را کاهش داده است، گفت: باید افزایش 150 درصدی عوارض متوقف شود.

باید افزایش ۱۵۰ درصدی عوارض متوقف شود

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره عوارض ساخت و ساز در پایتخت گفت: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته در مورد بودجه محقق شده شهرداری 50 درصد از درآمد این مجموعه کاهش یافته است که اگر آن را بررسی کنیم نشان می‌دهد افزایش عوارض ساخت و ساز دلیل این مسأله بوده است.

وی با بیان اینکه 65 درصد درآمد شهرداری از محل عوارض ساخت و ساز تأمین می‌شود،‌گفت: شورای پنجم عوارض ساخت و ساز را تا 150 درصد در برخی از مناطق افزایش داد و درخواست پیگیری فوریت‌دار این مسأله بودند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: باید این افزایش 150 درصدی متوقف شود تا ساخت و ساز افزایش یابد و درآمد شهرداری هم بیشتر شود.

کاشانی در ادامه درباره قرار دادن نیوجرسی در برخی از مناطق تهران گفت: این موضوع در خیابان‌ها سبب مستأصل شدن شهروندان شده است و باید با افراد متخلف برخورد شود.

وی درباره ملاقات مردمی شهرداران با شهروندان گفت: این موضوع به دلیل شرایط کرونایی متوقف شده و ان‌شاءالله باید راهکاری جهت رفع این مشکل اتخاذ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه