English

توقیف ۵ میلیارد تومانی ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در تهران

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف سه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان خبر داد.

 توقیف ۵ میلیارد تومانی ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف 3 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر نگهداری موتورسیکلت‌های سنگین غیر قانونی و قاچاق توسط مالک یک واحد صنفی موتورفروشی در محدوده خیابان آذربایجان بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت و ماموران با رصد اطلاعاتی و هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از این واحد صنفی 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرک و مالکیت را کشف کردند.

 رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی موتورسیکلت‌ها توقیف و به همراه متهم به پلیس امنیت عمومی تهران انتقال یافت.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه ماموران اعزامی به ماموریت هنگام مراجعت به پلیس در محدوده میدان سبلان یک دستگاه خودروی سواری سرقتی رها شده را کشف کردند، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 وی از تحویل موتورسیکلت‌ها به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان اشاره کرد و گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی