English

کدام استان های کشور بارانی می شود؟

طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در شمال و و غرب در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

کدام استان های کشور بارانی می شود؟

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید ادامه داشته، دریای خزر مواج و طوفانی است. در شمال آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد. همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در شمال و و غرب هرمزگان، جنوب فارس و در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 

ظهر سه شنبه جریان‌های شمالی روی سواحل دریای خزر تقویت شده و تا روز جمعه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت و دریای خزر مواج است. شایان ذکر است تا روز دوشنبه در استان‌های تهران، قم، مرکزی و اصفهان همچنین در استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد و شمال خلیج فارس مواج است. تا روز چهارشنبه در نوار شرقی کش. ر به ویژه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه