English

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛

پیش‌بینی وزش باد‌های شدید در بخشی‌هایی از کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد‌های شدید در شمال و شمال غرب کشور از امروز عصر تا جمعه خبر داد.

پیش‌بینی وزش باد‌های شدید در بخشی‌هایی از کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، فریبا گودرزی با بیان اینکه استان‎‌های گیلان، مازندران، گلستان و شرق اردبیل در این مدت بارش‌هایی به‌نسبت شدیدتر خواهند داشت، افزود: امروز برای اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و ابری پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی گفت: امروز برای اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و ابری پیش بینی می‌شود. تنها در استان‌هایی مانند اردبیل، ارتفاعات گیلان، البرز و تهران بارش‌های پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا شنبه در جنوب کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب فارس برای عصر‌ها و شب‌ها، انتظار بارش‌های پراکنده داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: از عصر جمعه تا اواخر شنبه، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و شرق اردبیل و شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی بارش‌ها آغاز می‌شود و اواخر جمعه این بارش‌ها به شمال شرق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هم می‌رسد و باران، رعد برق و کاهش دما در این استان‌ها پیش‌بینی می‌شود و حدود ۵ تا ۱۰ درجه نوارشمالی کشور خنک‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: گیلان، مازندران، گلستان و شرق اردبیل در این مدت بارش‌هایی به‌نسبت شدیدتر خواهند داشت و آبگرفتگی رخ می‌دهد. وزش باد‌های شدیدی از امروز عصر تا جمعه در شمال و شمال غرب کشور رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد وخاک در این مناطق می‌شود.

گودرزی گفت: از شنبه تا آخر هفته آتی نیز در نوار شرقی کشور و بویژه برای شمال سیستان و منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد‌های شدید و توام با گردوخاک داریم که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود. تهران امروز آسمانی صاف و در طول روز وزش باد خواهد داشت و بیشینه دما ۳۷درجه سانتیگرداد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه