English

وزیر بهداشت:

امروز با بحران سنگینی مواجه‌ایم اما مردم احساس وضعیت بحرانی نمی‌کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرایط بحرانی کشور در موج پنجم کرونا نیز اشاره کرد و گفت: امروز با بحران سنگینی مواجه‌ایم اما مردم احساس وضعیت بحرانی نمی‌کنند.

امروز با بحران سنگینی مواجه‌ایم اما مردم احساس وضعیت بحرانی نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین سفر پس از کسب رای اعتماد، به مشهد‌مقدس سفر کرد. وی پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع شریف و نورانی حضرت رضا(ع)، از اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از حرم مطهر رضوی و اقدامات آستان قدس رضوی، با بیان اینکه از مدیران مجموعه آستان قدس که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی زحمات بسیاری کشیده‌اند تشکر می‌کنم، اظهار داشت: نتیجه این زحمات، این بوده که فاصله‌گذاری اجتماعی بین زائران به‌خوبی و با دقت رعایت شده و شرایط مناسبی برای حضور آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

عین‌اللهی به شرایط بحرانی کشور در موج پنجم کرونا نیز اشاره کرد و گفت: امروز با بحران سنگینی مواجه‌ایم، البته هر بحرانی یک راه‌حلی دارد، اما تفاوت بحران کرونا با حوادثی مانند سیل و زلزله این است که ویروس کرونا با چشم قابل مشاهده نیست و به همین علت، بسیاری از مردم، احساس وضعیت بحرانی نمی‌کنند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: برای عبور از این وضعیت، باید همه مواظب خود و دیگران باشیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یک تکلیف شرعی بدانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز که وزیر بهداشت را در این برنامه همراهی می‌کرد، اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم در حضور دکتر عین‌اللهی و به‌عنوان خادم عرصه سلامت استان، بار دیگر از همه ارکان آستان قدس رضوی به‌خاطر همراهی و حمایت از کادر درمان و نظام سلامت، در سخت‌ترین شرایط کرونایی مشهد تقدیر کنم.

سیدمحمدحسین بحرینی خطاب به وزیر بهداشت افزود: نه تنها حرم مطهر امام رضا(ع) در بحث رعایت پروتکل‌ها، الگویی بی‌نظیر در سطح کشور است، بلکه آستان قدس رضوی در حوزه حمایت مادی و معنوی از نظام سلامت و کادر درمان نیز هیچ کم نگذاشته و یک نمونه اخیر آن، اهدای تجهیزات و ملزومات فوری مورد نیاز و بیمارستان‌های مشهد به ارزش 15 میلیارد تومان بود که برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه