English

پرویز سروری:

مردم به دولتی رأی دادند که انقلاب بر مدار ارزش‌ها بازگردد

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در دولت مردمی، مردم ولی نعمت و مسؤولین خادم آنها هستند، گفت:‌ مردم به دولتی رأی دادند که انقلاب بر مدار ارزش‌ها بازگردد.

مردم به دولتی رأی دادند که انقلاب بر مدار ارزش‌ها بازگردد

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورا اظهار داشت: در جلسه گذشته کسالتی برای مهدی چمران پیش امد و این سبب شد ما امروز از فیض حضور ایشان در شورا محروم باشیم و ان‌شاءالله به زودی در خدمت آقای چمران خواهیم بود.

وی افزود: در مطلع هفته دولت هستیم بر همین اساس به خادمان ملت به ویژه دولت مردمی تبریک می‌گویم امیدواریم دولت مردمی بتواند رضایت مردم را به دست آورد و به دور از تشریفات و پرداختن به موضوعات دیگر به این موضوع توجه داشت که مردم ولی نعمت مسؤولین و مسؤولین خادم و نوکر ملت هستند و تا این قاعده است انقلاب بر مدار ارزش‌ها حرکت می‌کند ولی اگر برعکس شد تفکر اشرافی‌گرایی را به همراه دارد. مردم به دولتی مردمی رأی دادند که این قاعده برگردد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نمی‌شود مردم ولی‌نعمت باشند و خادمان آنها در اشرافیت و آسایش باشند گفت: باید قاعده انقلاب را بازگردانیم و فاصله اجتماعی را از بین ببریم برای دولت جدید آرزوی توفیق داریم و امیدواریم هر چه سریع‌تر این موضوع محقق شود.

سروری در ادامه به روز  کارمند و روز پزشک اشاره کرد و گفت: کادر درمان در حال حاضر مشغول مبارزه با هیولای هفت‌سر کرونا هستند و مدافعان سلامت برای حفظ جان مردم سلامت خودشان را به خطر انداخته و هم در دفاع مقدس و هم در زمان کنونی شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیماری منحوس کرونا سبب از دست دادن تعداد زیادی از کادر بهداشت و درمان شده که ستاره‌های درخشان ارزش‌های انقلاب هستند گفت:‌خوشحالیم که در جلسه امروز تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت شهرداری حضور دارند که می‌خواهیم از آنها قدردانی کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم به زودی با تدابیر جدید اتخاذ شده روند مبارزه جدی تر با کرونا را شاهد باشیم تلاش‌های زیادی در این راستا شده که باید از آن تشکر کنیم ولی باید بپذیریم که دچار کاستی‌ها هم هستیم.

سروری گفت: زیبنده نیست مردم در صف طولانی واکسن باشند امیدواریم در دولت جدید اولین اقدام اولویت دادن به موضوع کرونا باشد و با هم‌افزایی گسترده شاهد اقدامات جامع در پیشگیری و درمان این بیماری باشیم.

وی به واقعه و اتفاقات اخیر کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکا که با ائتلاف سراسری اروپا را تجهیز کرد و 20 سال در افغانستان حضور داشت ناگهان دولت را به کسانی دادند که قبلا آنها را بیرون کرده بودند و این واقعه عجیب بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه