English

رئیس کل دادگستری استان تهران:

استفاده از پابند‌های الکترونیک افزایش پیدا کند

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: لازم است استفاده از پابند‌های الکترونیک افزایش پیدا کند و استفاده از سایر تاسیسات حقوقی مورد توجه قرار گیرد.

استفاده از پابند‌های الکترونیک افزایش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: نگهداری و نگهبانی فرع بر موضوع اصلی که اصلاح و تربیت است و باید این موضوع وجه غالب شود.

حشمتی مهذب خاطرنشان کرد: خوشبختانه طلیعه خوبی از زمان مدیریت آقای حاج محمدی به وجود آمده و همه باید دست به دست هم دهیم و به این موضوع بپردازیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه کار اصلی در زندان کار فرهنگی است، گفت: زمانی که زندانی محبوس می‌شود باید کار فرهنگی با ابعاد موثر صورت گیرد تا این همه زندانی را در زندان نگه نداریم.

وی اظهار کرد: امیدوارم با حضور آقای رستمی در زندان‌های استان تهران این موضوع به جد پیگیری شود و ما نیز با تمام وجود تمام قد در خدمت اداره کل زندان‌های استان تهران هستیم.

حشمتی مهذب با بیان اینکه بیشترین زندانیان را در استان تهران داریم، گفت: لازم است استفاده از پابندهای الکترونیک افزایش پیدا کند و استفاده از سایر تاسیسات حقوقی مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه