English

پیروز حناچی:

مدیریت شهری ادعا نمی‌کند که در این سازمان تخلف رو نداده است

پیروز حناچی شهردار تهران گفت: مدیریت شهری ادعا نمی‌کند که در این سازمان عریض و طویل هیچ تخلفی رخ نداده است اما مطمئناً با هر تخلفی که مشاهده شد برخورد کردیم

مدیریت شهری ادعا نمی‌کند که در این سازمان تخلف رو نداده است

به گزارش خبرگزاری موج، سیصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران که آخرین جلسه شورای پنجمی ها بود، امروز برگزار شد و اعضای شورای شهر تهران ضمن خداحافظی در ساختمان بهشت نسبت به برنامه های شورای ششم ابراز امیدواری کردند و برخی از اعضا و شهردار تهران نیز گزارش عملکرد ارائه دادند.

شهردار تهران در صحن آخر شورای پنجم گفت: ما ادعا نمی‌کنیم تخلفی صورت نگرفته است، اما با تخلفات برخورد کردیم. نمی گوییم در این سازمان عریض و طویل هیچ تخلفی رخ نداده است اما مطمئناً با هر تخلفی که مشاهده شد مدیریت شهری برخورد کرد. همچنین با بلندمرتبه سازی بی برنامه مقابله کردیم و از تخریب باغات جلوگیری کردیم.

وی افزود:یکی از معضلات کلانشهرها به ویژه شهر تهران آلودگی هوا و ترافیک است. نمی‌توان جز کنترل آلاینده‌ها و توسعه فضای سبز راه حل دیگری برای حل معضل آلودگی هوا متصور شد.

شهردار تهران گفت: کرونا و تحریم‌های ظالمانه امان ما را بریده بود اما با تلاش همکاران و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران این دوران سخت پشت سر گذاشته شد. ویروس کرونا برای نظام مدیریت شهر تهران دو معنای روشن شامل کاهش درآمدها و افزایش هزینه‌ها داشت.

وی افزود: از سال ۷۶ نسبت به شیوه اداره شهر نقد داشتیم و معتقد بودیم این رویه منجر به کاهش کیفیت زندگی در شهر می شود و فکر نمی کردیم حل این موضوع گردن خود ما قرار گیرد.

پیروز حناچی بیان داشت: در این دوره تلاش شد تا صدای مظلومیت مردم شریف کشورمان را به جهانیان برسانیم و با بیش از ۱۵ کلانشهر بزرگ جهان لندن، رم، وین، کابل، استانبول  ارتباط برقرار شد و مسائل مشکلات خود را با یکدیگر به تبادل گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی در این دوره در امتداد برنامه‌های پیشین بود. حدود ۴۰ کیلومتر طول مسیر و ۳۹ ایستگاه در این دوره بهره برداری رسید. همچنین حل مشکل پایانه‌های انتهای خط برای حداقل سه خط مهم شهری ۴، ۶ و ۷ به سرانجام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی