English

تجمع مالباختگان شرکت «رویش نواندیشان» مقابل دفتر رئیس قوه قضاییه

روز گذشته ده ها تن از خانواده ها و مالباختگان شرکت تعاونی رویش نواندیشان، اقدام به تجمع در مقابل دفتر رئیس قوق قضاییه کردند.

تجمع مالباختگان شرکت «رویش نواندیشان» مقابل دفتر رئیس قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری موج، به دنبال دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی، روز گذشته ده ها تن از خانواده ها و مالباختگان شرکت تعاونی رویش نواندیشان ، اقدام به تجمع در مقابل دفتر رئیس قوق قضاییه کردند و خواستار رسیدگی سریع و تعیین تکلیف این پرونده شدند.

شرکت تعاونی رویش نواندیشان در سال های گذشته با جمع آوری ده‌ها میلیارد تومان از مردم به ویژه اقضار متوسط و متدین، با وعده پرداخت سودهای جذاب و علیرغم توسعه دارایی های خود و خرید زمین ها و مستغلات قابل توجه، از عمل به تعهدات خود شانه خالی کرده و بیش از دو سال است که حاضر به بازپرداخت وجوه طلبکاران نشده است.

لازم به ذکر است پرونده رسیدگی به این موضوع از سال ۹۸ در شعبه ۱۳ دادسرای ویژه جرایم اقتصادی تشکیل شده و علیرغم گذشته بیش از یک سال از تشکیل تنها جلسه دادگاه در این خصوص، هنوز منجر به صدور رای و اقدام در جهت پرداخت وجوه و مطالبات مردم نشده است.

با توجه به تأکید رئیس جدید قوه قوضاییه در خصوص تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی و انتقاد از طولانی شدن رسیدگی به پرونده های جرایم اقتصادی، انتظار می رود اینگونه پرونده ها به سرعت تعیین تکلیف شود و طلبکاران که به شدت از کاهش ارزش سرمایه گذاری خود متضرر شده و از اطاله دادرسی شکایت دارند، به حقوق از دست رفته خود دست یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی