English

سردار قاسم رضایی:

قاتل سرباز شهید باید در محل جنایت قصاص شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید به موقع و با سرعت عمل با قاتل شهید مختوم نژاد برخورد و در همان محل جنایت قصاص شود.

قاتل سرباز شهید باید در محل جنایت قصاص شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مختوم‌نژاد در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه قضائی حامی و پشتیبان پلیس است، اظهار داشت: برخی اوقات افرادی هستند که مفهوم و عمق قانون را درک نمی‌کنند، انجام وظیفه مامور پلیس، مطالبه قانونی است، قانون اجازه نمی‌دهد که فردی بخواهد حین ماموریت یک پلیس به مامور نیروی انتظامی تعرض کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که یک شرور سرباز ما را به شهادت رساند تصریح کرد: انتظار مردم و سازمان متولی آرامش مردم این است که اگر فردی به مامور پلیس تعدی کرد، در همانجا ادب شده و قانون اجرا شود؛ اگر به یک مامور حین وظیفه تعرض شد، باید محکم با فرد تعدی‌گر برخورد صورت گیرد، برخی اوقات اتفاقاتی مبنی بر تعرض به ماموران روی می‌دهد اما نباید از این اتفاقات عبور کرد.

سردار رضایی با بیان اینکه قانون، نحوه برخورد با قانون‌شکنان را تعیین کرده است اظهار داشت: باید به موقع و با سرعت‌العمل با قاتل شهید مختوم‌نژاد برخورد و وی در همان محل جنایت قصاص شود.

سردار رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر تجهیزات موردنیاز ماموران و سربازان نیروی انتظامی گفت: اکنون ماموران در حد مطلوب از تجهیزات استفاده می‌کنند اما به طور مثال در مورد شهادت این سرباز، قاتل از تیزی استفاده و از ترحم مامور مبنی بر رعایت حقوق شهروندی سوءاستفاده کرد که این موضوع ناشی از کمبود تجهیزات نیست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی‌ ماموریت گسترده و سنگین دارد و امکانات موجود تناسبی با این ماموریت گسترده و وسیع ندارد که باید در کلان به آن رسیدگی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه