English

حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ١٣٦٠، سند حقانیت و مظلومیت ملت ایران است

آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) در بیانیه ای با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، حادثه هفتم تیرماه را سند حقانیت و مظلومیت ملت ایران دانست.

حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ١٣٦٠، سند حقانیت و مظلومیت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) در بخشی از این بیانیه امده است:

حادثه تروریستی هفتم تیرماه و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ١٣٦٠ که به شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی (ره) و هفتاد و دو تن از یاران وفادار امام و انقلاب انجامید، از صحنه‌های عبرت انگیز تاریخ انقلاب اسلامی است که عمق کینه توزی و خباثت دشمنان انقلاب و ملت ایران را به نمایش گذاشت.

این بیانیه در ادامه، هدف اجرای طرح های ترور شخصیت های انقلابی و بمبگذاری ها را فروپاشی و براندازی نظام اسلامی دانسته و تصریح کرده است:

به فضل الهی و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و غیرت انقلابی ملت ایران، این حادثه غم انگیز و سایر رخدادهای دیگر، نه تنها به سقوط و فروپاشی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران منجر نشد بلکه باعث افشای چهره واقعی و منفور منافقین و توطئه‌های نظام استکبار و ظهور یکپارچگی، انسجام و اراده ملی در برخورد با گروهک‌های ضدانقلاب و تروریست تبدیل گشت؛ به گونه ای که در مدت کوتاهی بساط خرابکاری ها و اقدامات تروریستی این گروهک ها از جغرافیای کشور برچیده شد.

این بیانیه با تبریک هفته قوه قضائیه به ریاست محترم قوه قضائه حضرت آیت الله رئیسی و معاونان و دست‌اندرکاران این دستگاه - به ویژه قضات محترم- تصریح کرده است:

حضرت آیت الله دکتر رئیسی در امتداد اندیشه و تفکر شهید آیت الله دکتر بهشتی(ره) با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی، مسیر دشوار و پیچیده تحول در قوه قضائیه را آغاز کردند که این امر علاوه بر رضایت رهبر معظم انقلاب، بازآفرینی امید مردم  و سرمایه اجتماعی کشور را به دنبال داشته است.

در بخش دیگری از این بیانیه، بر حرکت تحول آفرین و ضد فساد آیت الله رئیسی در قوه قضائیه، به عنوان دستمایه ای ارزشمند و نوید بخش موفقیت ایشان در دولت سیزدهم و کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی ملت ایران تأکید شده است.

این بیانیه در پایان با تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان مظلوم هفتم تیرماه به ویژه عالم متفکر و نظریه پرداز بزرگ، شهید آیت الله بهشتی(ره)، برای مدیران و دست اندرکاران قوه قضائیه، آرزوی موفقیت در تداوم مسیر تحول آفرین و امیدبخش کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی