English

رگبار باران و رعد و برق طی ۳ روز آینده

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید، موقت و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور طی سه روز آینده، از افزایش سرعت باد در مناطق شرق کشور و خیزش گردوخاک خبر داد.

رگبار باران و رعد و برق طی ۳ روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا ( ۸ و ۹ تیر) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعدوبرق ‌پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: این وضعیت روزهای ‌پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر) علاوه‌بر این مناطق در دامنه‌های البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا و ‌پنجشنبه (۹ و ۱۰ تیر) در کل استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و بارش ‌پراکنده انتظار می‌رود و دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر ‌پیش‌بینی می‌شود، گفت: در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان نیز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد موقت و رگبار باران و رعدوبرق رخ خواهد داد.

به گفته وی، روزهای ‌پنجشنبه، ‌جمعه و شنبه (۱۰، ۱۱ و ۱۲) در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل افزایش سرعت وزش باد و گردوخاک خواهیم داشت.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ سانتیگراد و طی روز ‌پنجشنبه (۱۰ تیرماه) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه