English

پیش بینی ماندگاری ۵ روزه هوای گرم در کشور

سازمان هواشناسی با پیش بینی ماندگاری ۵ روزه هوای گرم در کشور از بارش‌های پراکنده و رعدوبرق در برخی استان‌های جنوبی و جنوب شرقی خبر داد.

پیش بینی ماندگاری ۵ روزه هوای گرم در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده همچنان جو پایدار، آسمانی صاف و آفتابی همراه با ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

طی این مدت در شرق و جنوب شرق به ویژه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد.

همچنین در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات واقع در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان احتمال رگبار پراکنده با رعدوبرق وجود دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا یکشنبه هفته آینده با توجه به جریان هوای گرم و مرطوب جنوبی هوای خوزستان شرجی می‌شود.

دوشنبه و سه شنبه آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل و دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی البرز مرکزی رگبار پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز غالبا آفتابی و حداکثر دمای هوا 35 درجه پیش بینی شده است. سرعت وزش باد 15 تا 20 کیلومتری نیز در جهت جنوب-جنوب غربی خواهد بود.

دمای هوای حال حاضر مشهد مقدس نیز 29 درجه بالای صفر است که در به35 درجه افزایش خواهد یافت.سرعت وزش باد شمال-شمال شرقی نیز 17 تا 24 کیلومتر بر ساعت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه