English

انهدام باند سرقت لوازم خودرو در پایتخت

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باندسرقت لوازم خودرو و دستگیری پنج متهم خبر داد.

 انهدام باند سرقت لوازم خودرو در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 150 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ دستخال در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت پرونده‌ای از کلانتری 104 عباس آباد به همراه یک متهم، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی صحنه سرقت و تحقیقات پلیسی متوجه شدند که متهم با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و همکاری فرد دیگری در صحنه سرقت حاضر شده و اموال شاکی را سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با شناسایی همدست متهم و تحت نظر قرار دادن وی، مخفیگاهش در نظام آباد شناسایی و در یک عملیات پلیسی دومین متهم پرونده نیز دستگیر و تعدادی اموال سرقتی در این مکان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان مدعی بوده که اموال کشف شده متعلق به آنها نبوده و متعلق به هم اتاقی شان است که مدتی از وی اطلاع ندارند، اضافه کرد: کارآگاهان پس از تکمیل اطلاعات در چند عملیات همزمان و غافلگیرانه 3 متهم دیگر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.   

سرهنگ دستخال ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 150فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف شهر تهران  اقرار کردند.

وی با اشاره به شناسایی 30 مالباخته در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموالی را که توسط این باند به سرقت رفته است حدود 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ دستخال از شهروندان درخواست کرد تا با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده از قبیل قفل پدال و دزدگیر در تامین امنیت شهر یاریگر پلیس باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه