English

افزایش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: طی این مدت دمای هوا در غرب کشور بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

افزایش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در غرب کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف، آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: طی این مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز (۲۳ خرداد) در برخی نقاط سواحل دریای خزر، فردا (۲۴ خرداد) در شرق سواحل دریای خزر، شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (۲۵، ۲۶ و ۲۷ خرداد) در ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با بیان اینکه طی سه روز آینده در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل و مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد، اظهارکرد: از این رو در برخی نقاط خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز سه‌شنبه (۲۵ خرداد) تا اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور کاهش دما و در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزایش دما بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین از امروز (۲۳ خرداد) تا آخر هفته خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۴ و ۲۵ خرداد) نیز دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۴ خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۵ خرداد) نیز صاف همراه با افزایش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی