English

در سیستان و بلوچستان رخ داد:

قتل فجیع ۸ عضو خانواده زاهدانی

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان، خبر از قتل هشت عضو یک خانواده زاهدانی درخانه اشان گفت: این قتل امروز صورت گرفته و هنوز انگیزه آن مشخص نشده است.

قتل فجیع 8 عضو خانواده زاهدانی

به گزارش خبرنگار موج،سرهنگ محمود سعادتی درتشریح این جنایت گفت: در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز و به دنبال اعلام خبر وقوع قتل خانوادگی از سوی یکی از شهروندان به پلیس در یکی از محلات شهرستان زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مرکز استان قرار گرفت .

 وی با ذکر اینکه احتمالا این حادثه شب گذشته رخ داده است گفت: با حضور ماموران در صحنه جنایت مشخص شد، احتمالا در شب گذشته تعداد هشت نفر از اعضای یک خانواده شامل (۲ زن، سه پسر و سه دختر) با شلیک سلاح به قتل رسیده و عامل یا عاملان این جنایت از محل متواری شده اند .

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان، بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و پیگیری های لازم برای شناسایی عامل یا عاملین این جنایت هولناک در حال انجام است .

براساس این گزارش پلیس محلی، همسر و پدر اعضای این خانواده به علت محکومیت جرایم مواد مخدر زندانی رای باز بوده که روز گذشته(دهم خرداد ماه) در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه خود را به زندان معرفی کرده است.

گفتنی است که قتل های خانوادگی یکی از جنایت های تقریبا پرسابقه دراستان سیستان و بلوچستان است بطوریکه در دیماه سال گذشته نیز،  حادثه مشابهی در این استان منجر به قتل سه عضو یک خانواده براثر اختلافات فامیلی شده بود   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه