English

سردار حسین رحیمی:

وزارت نیرو محل‌های استخراج رمز ارز را به پلیس اعلام کند

سردار حسین رحیمی گفت: ما در پلیس پایتخت این آمادگی را داریم با هرگونه فعالیت غیرقانونی برای استخراج رمزارزها و فعالیت ماینرها، برخورد کنیم و این موضوع را به وزارت نیرو نیز اعلام کرده‌ایم.

وزارت نیرو محل‌های استخراج رمز ارز را به پلیس اعلام کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی درباره خاموشی‌های اخیر که ناشی از قطع برق در برخی از مناطق تهران است، گفت: واقعیت این است که قطع برق مشکلات زیادی در حوزه ترافیکی برای پلیس راهور ایجاد کرده و علاوه بر آن در انضباط‌بخشی و ارتقاء امنیت پایتخت نیز مشکلاتی را رقم زده است. از این رو امیدوارم که این مساله زودتر حل شود و مسئولان مربوطه اقدامات لازم را برای جلوگیری از قطع برق انجام دهند.

وی درباره تاثیر استخراج رمز ارزها بر قطع برق که منجر به دستور اخیر رییس جمهوری برای توقف تولید ارز دیجیتال نیز شده است، تصریح کرد: همانطور که در عمل هم نشان داده‌ایم،  ما در پلیس پایتخت این آمادگی را داریم با هرگونه فعالیت غیرقانونی برای استخراج رمزارزها و فعالیت ماینرها، برخورد کنیم و این موضوع را به وزارت نیرو نیز اعلام کرده‌ایم که اگر هرجایی را در سطح شهر تهران به ما اعلام کنند ما با تمام توان با آن برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس پایتخت افزود: ما این آمادگی را داریم و قبلا نیز اعلام کرده‌ایم. علاوه بر آن در صورت مشاهده چنین مواردی خود ما نیز وارد عمل شده و با آن برخورد می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه