English

محسن هاشمی:

تهران به مدیران جوان نیاز دارد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه متوسط سن مدیران شهری پایتخت از 50 سال عبور کرده است، گفت: امیدوارم با حضور مدیران جوان در شهر شاهد تحولات باشیم.

تهران به مدیران جوان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی بهره‌برداری از دو پروژه مدیریت سیلاب در غرب تهران اظهار داشت: مبحث مدیریت سیلاب از دهه 40 مطرح و در دهه 50 پروژه‌های زیادی برای آن تعریف شد.

وی بیان داشت: پس از انقلاب پیشرفت‌های خوبی در مقابله با سیلاب داشتیم و در حال حاضر شاهد ساخت 530 کیلومتر شبکه مدیریت سیلاب هستیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پروژه‌های مدیریت سیلاب گمنام است و مردم چندان اطلاعی از آن ندارند. به نظرم در مورد مدیریت سیلاب باید شعار «نگران خشم آب نباشید» را ترویج دهیم تا از این طریق شهروندان متوجه اقدامات انجام شده باشند.

وی گفت: کشور نیاز به تحول دارد و امیدواریم با انتخابات پیش‌رو به سمت تحولات مثبت رویم. همچنین با حضور مدیران جوان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، شاهد تحول در شهر باشیم.

هاشمی یادآور شد: سن متوسط مدیران شهری تهران از 50 سال گذشته و بهتر است کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم در ماه‌های باقی‌مانده از مدیریت شهری کنونی،‌ پروژه‌های محله‌محور افتتاح شود زیرا نیاز جامعه در حال حاضر این پروژه‌ها است.

پس از صحبت های هاشمی درباره سن مدیران شهری حناچی گفت: میانگین سن مدیران شهری حدود 50 سال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی