English

شریعتمداری:

روز ارتباطات و روابط عمومی، یادمان مسیر دانایی و اعتماد مردمی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را یادمان مسیر دانایی،آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه های جمعی عنوان کرد.

روز ارتباطات و روابط عمومی، یادمان مسیر دانایی و اعتماد مردمی است

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ، این روز را یادمان مسیر دانایی،آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه های جمعی عنوان کرد و نوشت: فرا رسیدن "روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" ( ۲۷ اردیبهشت ماه) یادمان مسیر دانایی،آگاهی،اعتماد مردمی و تقویت انگیزه های جمعی را گرامی می داریم.

بی تردید، امروز تحولات بنیادین در ساختارهای اجتماعی و اقتصادی جامعه، مرهون توجه سازمان‌های پیشرو به روابط عمومی ها به مثابه کانون های تفکر و محمل داران توسعه آگاهی است.

 باید اذعان داشت که به رغم برخی چالش‌های پیش روی جوامع، این روابط عمومی ها بوده اند که با درک هوشمندانه و عالمانه از موضوعات تلاش کرده اند با ایفای نقش حرفه ای خود، تأثیر ات و تغییرات شگرفی را در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی برجای بگذارند.

از همین رو  "روز روابط عمومی" دلیل خوبی برای یادآوری به یکدیگر است که تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه به توزیع برابر اطلاعات، ارتقا و بهبود افکار عمومی و جهت گیری مخاطبان بستگی دارد، در عین حال معتقدم روابط عمومی های خلاق و نوآور، با گسترش مداوم رویکردهای جدید در بازنمایی فعالیتها، نقادی مستمر در ارزیابی اقدامات و تبدیل غیر ممکن به ممکن، مرکزی برای پیشبرد اهداف و خالق فرصتهای جهش سازمان در راستای خدمت به مردم خواهند بود.

با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی"  ( ۲۷ اردیبهشت ماه ) و قدردانی از جامعه روابط عمومی کشور به ویژه همکاران تلاشگر و خدومم در روابط عمومی های ستادی، استانها،صندوق ها و سازمان های تابعه، توفیق و بهروزی روز افزون فعالان این حوزه را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه