English

واژگون شدن یک تانکر حمل سوخت در جاده لشگرک

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از واژگون شدن یک تانکر حمل سوخت در جاده لشگرک خبر داد.

واژگون شدن یک تانکر حمل سوخت در جاده لشگرک

به گزارش خبرگزاری موج، سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ١٢ ظهر روز جاری یک مورد حادثه واژگون شدن تانکر سوخت در جاده لشگرک بعد از گردنه قوچک به سمت لواسان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاطلاع داده شد.

وی ادامه داد: آن محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران بود اما سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو فوماتیک، خودرو حامل کف و خودرو تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند. آتش نشانی لواسان نیز در محل حضور داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر ۶۰۰۰ لیتری حامل گازوییل به دلایل نامشخصی هنگام حرکت از مسیر خارج شده و پس از برخورد با نیروجرسی های وسط جاده در محل واژگون شده بود.

وی ادامه داد: راننده که مرد حدودا ٣۵ ساله بود در خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان پس از مدتی تلاش این فرد که زنده بود اما دچار آسیب شده بود را از محل خارج کردند.

ملکی اظهار کرد: نشست گازوییل نیز در محل اتفاق افتاده بود که با حاضر شدن یک دستگاه لودر در محل و ریختن خاک از جاری شدن گازوییل در سطح معابر جلوگیری شد. با توجه به اینکه گازوییل معبر را لغزنده می کند امکان وقوع حادثه وجود داشت در نتیجه با کمک عوامل پلیس راهور جاده برای دقایقی مسدود شد.

وی افزود:  در حال حاضر نیرو ها در محل ایمن سازی محل هستند و تا دقایق دیگر با حاضر شدن یک دستگاه جرثقیل در محل این خودرو به حالت اولیه بازگردانده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه