English

رگبار باران در اغلب مناطق کشور طی ۲۴ ساعت آینده

طی ۲۴ ساعت آینده در اغلب مناطق کشور به‌جز جنوب غرب و جنوب کشور به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رگبار باران در اغلب مناطق کشور طی ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در اغلب مناطق کشور به‌جز جنوب غرب و جنوب کشور به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا در استان‌های خراسان رضوی، دامنه‌های البرز در سمنان و شرق تهران، برخی نقاط استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان همچنین در اواخر وقت در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در غرب سواحل دریای خزر وقوع رگبار و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

دوشنبه در مناطقی از استان‌های خراسان جنوبی، غرب یزد، غرب اصفهان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز، قزوین، شرق زنجان، شمال فارس، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر بارش پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، دامنه‌های زاگرس واقع در همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های اصفهان، شمال فارس، برخی مناطق کرمان و سیستان و بلوچستان بارش انتظار می‌رود، چهارشنبه در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های البرز و زاگرس و سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه