English

صبح امروز رخ داد:

مرگ دلخراش کاردار اول سفارت سوییس به دلیل سقوط از برجی در کامرانیه

صبح امروز ، انتشار خبری از سوی اورژانس کشور مبنی بر سقوط خانمی میانسال ، باعث باز شدن پرونده ای شد که راز هنوز فاش نشده است.

مرگ دلخراش کاردار اول سفارت سوییس به دلیل سقوط از برجی در کامرانیه

به گزارش خبرگزاری موج، در خبر ابتدایی منتشر شده توسط سازمان اورژانس، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط زنی ۵۱ ساله از یک برج در کامرانیه تهران خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با خبرگزاری موج، در این باره با ذکر اینکه حادثه یاد شده در یکی از برج های کامرانیه رخ داده و خانمی 52 ساله به خاطر سقوط از برجی فوت کرده است، گفت: در گزارش های اول اعلام شده به اورژانس جنسیت این فرد، مرد اعلام شده بود اما پس از حضور عوامل اورژانس در صحنه و بررسی، مشاهده شد که متوفی خانم است.    

وی ادامه داد: براساس گزارش های رسیده خانم " س، ب" کاردار اول سوییس در ایران بوده است. بار حاکی از آن است که این زن یکی از افرادی است که در سفارت سوییس کار می کند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه جسد به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده شده است گفت: تعیین علت فوت این فرد باید از سوی سازمان های مربوطه انجام شود اما تا به حال شواهد امر حاکی از سقوط این فرد است که دلیل آن باید بررسی شود.

وی اما در خصوص سایر جزییات این حادثه مانند ورود اجباری فردی به منزل متوفی گفت: ما در این خصوص اطلاعاتی نداریم اما به گفته همسایه های وی گویا وقتی که صبح کارگر این فرد به داخل ساختمان می آید ، متوجه عدم حضور او می شود و بعد از مدتی با پلیس تماس می‌گیرند و....

خالدی با ذکر اینکه ساختمان مذکور، برجی ٢٠ طبقه است، گفت: جسد این فرد داخل باغچه پیدا شده و از طبقه ١٧ ساختمان به پایین سقوط کرده است.

همچنین به دنبال وقوع این حادثه مرکز اطلاع رسانی ناجا نیز طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعت ٩:٣٠ صبح امروز (سه شنبه) خبری در خصوص سقوط خانمی از برجی در خیابان کامرانیه اعلام شد که بلافاصله  عوامل کلانتری در محل حاضر شدند.

با حضور عوامل پلیس، مشخص شد این فرد خانمی ۵۲ ساله تبعه و کارمند سفارت سوئیس است. همچنین مشخص شد که او از طبقه ۱۸ برجی در کامرانیه سقوط و فوت کرده است. 

 بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا، مراتب از طریق عوامل انتظامی و تخصصی آگاهی در حال رسیدگی است.

گفتنی است که هنوز هیچ یک از منابع رسمی در خصوص احتمال خودکشی یا قتل بودن این حادثه اظهار نظری نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی